خاطرات من و ني ني

این روزها

1392/6/28 14:59
نویسنده : هما
501 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بعد چند مدت 2-3 بار از خونه رفتم بیرون دلم برای خیابونها و آدمها تنگ شده بود.خیال باطل

دیشب رفتم پیش دکترم اعصابم داغونهکلافه، هر کسی شرایط خاص خودشو داره این درسته دکترا برای همه 3-6 ماه جلوگیری توصیه می کنن؟روحیه خوب داشتن یا روحیه بد و افسردگی، خونریزی و درد زیاد داشتن یا خونریزی و درد نداشتن؟یه بار سقط یا سقط های مکرر؟ سن مادر؟ 
اینا باعث نمی شه یکی شرایطش خوب باشه بتونه بلافاصله باردار بشه ولی یکی بیشتر نیاز به استراحت داشته باشه؟ 

چرا دکترا برای همه یه جور توصیه می کنن بدون اینکه آزمایشی بگیره یا معاینه یا سنمو بپرسه می گه 3 ماه جلوگیری کن!گریه

فقط یه سونو گرافی نوشت که باید اول هفته دیگه برم...........تا خیالمون راحت بشه احتیاج به کورتاژ نیست و رحم شرایط عادی داره.

دکتری که می خوام برم پیشش برای سونو خانم دکتر حبشی مطبش سبزواره و می ریم سبزوار خیلی تعریفشو شنیدم می خوام این اعتراضاتمو بهش بگمابرو و چون اون تنها کسیه که قراره با سونو بدن منو خوب ببینه و بهتر از هر کسی می تونه نظر بده.....از خود راضی....دیگه این روزها تصمیماتی گرفتم که بدین شرحه:

1- اگه دکتر سونو بگه جلوگیری داشته باش فقط یه ماه می تونم به حرفش گوش بدم قهقههپس در این یک ماه با رضا تصمیم گفتیم هر روز بریم پیاده روی

2- هفته ای یکی دو بار برم شنا

3- به خوردن گرمی جات مثل همیشه ادامه بدم

4- امتحان رانندگیمو بدم و گواهینامه ام رو بگیرم

5- کمی چرم دوزی دستی از خواهرم یاد بگیرم و خودمو با این کار توی خونه مشغول کنم

همین!مژه

یکشنبه وقت سونو دارم بعدش باز میام آپ می کنم می گم چی گفت!

(زهره این پست فقط برای این بود که خواستی آپ کنمگاوچران، بقیه حسودی نکیند نیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره
28 شهریور 92 17:05
افرین دختر خوب حالا شد
حسابی به خودت برس و خودتو سر گرم کن هما از دکتر بپرس چرا 3 ما جلو گیری شاید علت مهمی داشته باشه
من تا 2 ماه و شنیدم
منتظر خبر سنو هستم


ممنون دکترم گفت 3 ماه نهایتا 2 ماه
مامان ازاده
29 شهریور 92 11:38
خودتو تقویت کن-به خودت برس-مطمئن باش زودی هم نتیجه میگیری و دوباره میای واسمون خبرای خوب مینویسی


ممنون دوستم.آره حتما.ایشالله بزودی
خانم گلyasi
30 شهریور 92 22:41
سلام خانمی
من شنیدم برای بارداری زیر سه ماه استراحتش سه ماهه. اگه بعد سه ماه باشه میشه 6 ماه یا بیشتر
دکترم به من گفت بعد دوتا پریودی دیگه جلوگیری نداشته باش. و گفت که تا بدنت طعم بارداری رو چشیده زودی باردار شی بهتره
برام ویتامین دی و ب6 وبکمپلکس نوشته و یه نوع قرص اهن که ویتامین سی هم داره.
راستی بهم گفت فعالیت داشته باش تا هرچی قراره خونریزی داشته باشی بیاد زود.منم رفتم کوهنوردی
با این که ده روز گدشته هنوز گاهی لکه بینی دارم


خیلی خوبه.ایشالله بزودی هردومون دوباره مامی بشیم.قربونت یاسی جونم.
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
3 مهر 92 1:26
خسته نباشی....

اووووووووووو
کی میره اینهمه راه رو؟!!!! تو این دو ماه میخوای چیکارا کنیییییی؟ وقت میکنی اصصصصلا؟

خوب حوصله ای داری بخدا...


ما اینیم