خاطرات من و ني ني

سرشار امیدم من!

1392/7/3 19:29
نویسنده : هما
496 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها نبودم رفتیم خونه مامان اینا اونجا سونوی واژینال هم انجام شد و خدا رو شکر خیلی خوب بود.78

دیگه از این به بعد باید سر خودمو با همون برنامه هایی که قبلا گفتم گرم کنم.68

راستی دوستم ندارو دیدم و عکس همسرشو بهم نشون داد و فیلم مراسم عقدشون مشهد و مراسمشون شهر سقز.

464646

خیلی جای من خالی بوده ولی خوب ایشالله عروسیش جبران می کنم البته احتمالا موقع عروسیش من قلمبه هستم.........66

ایشالله همه خوشبخت بشن.

دیگه اینکه  خواب باباجونمو دیدم که هی بغلش می کردم می بوسیدمش.Christmas Icon comment

ایشالله روحش شاد باشه.

دوستان برام دعا کنید همین روحیه خوب رو حفظ کنم و خدا زودی یه نی نی سالم بذاره توی دلم......نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آرتین
3 مهر 92 19:37
سلام اینو بخونید:

البته من ننوشتما یکی برام فرستاده

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....


حالا بعدش جواب گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ازاده
4 مهر 92 1:53
ایشالاااااااااااااااااا


نازگل
4 مهر 92 17:45
هما جونم برات دعا می کنم . روحیه اتو حفظ کن عزیزم


قربونت عزیزم.ممنون
nilofar
5 مهر 92 17:57
ایشالله رو باباتون شاد باشه و جاش تو بهش باشه ......................... خدا کنه پست های بعدی ک میزارید نی نی تون توش باشه


ممنون دوست عزیزم.شما هم هر جا هستی موفق و شاد و سالم باشی
مهتاب
6 مهر 92 0:08
هما جون انشالله زود زود دوتاییمون مامان میشیم میام وبت انرژی میگیرم و اروم میشم انشالله خدا خیلی زود یه نی نی سالم توی دل ما و همه منتظرا بذاره


ان شاء الله
nilofar ♥ ♥
6 مهر 92 20:32
سلام به مامان مهربون نی نی آینده ممنونم که به وبلاگم سرزدید ♥ ♥ ♥ ♥ نی نی جون بیا من با تو یه کار شخصی دارم...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................مامانت خیلی مهربونه قدرشو بدن



ممنون عزیزم.بیاد می گم یه سر به وبت بزنه خودش شخصا

sari
6 مهر 92 21:36
سلام عزیزم...سخت بودنشو درک میکنم ولی روحیتو حفظ کن من تجربه دارم سقط کردن سخته و هر بار بعد از 3 ماه دوباره اقدام کردم و بار آخر با توکل به خدا و توسل به حضرت رقیه جواب گرفتم .
مطمئنم زود زود زود نی نی دار میشی.با اجازه لینکتون کردم اگه مایل به تبادل لینک باشین خوشحال میشم دوست من.


ممنون دوست خوبم.با افتخار لینک می کنم.ایشالله سالم و سلامت باشی
هستی69
7 مهر 92 14:11
هما جون روحیتو حفظ کن تا خدا بهت یه نی نی قلمبه بده عزیزم .من برات همیشه دعا میکنم تو هم برام دعا کن


عزیز دلمی هستی جونم.ایشالله بزودی بیام وبلاگ نی نی تو نظر بذارم.قربونت بشم.منم بیادتم.
مرجان مامان آران
7 مهر 92 20:46
ایشالا همیشه همین روحیه خوب و داشته باشی و با خبر خوش مارو هم شاد کنی عزیزممممممممممم


ممنون مرجان گلم.
مریم مامان عسل
8 مهر 92 12:15
سلام. بهترینها رو برات آرزو دارم هما جان


قربونت عزیزمی
مامان نخودی
8 مهر 92 21:32
سلام عزیزم ایشا.. بایدم همیشه پر امید باشی چون خدا با ماست ما رو دوست داره نی نی هامون زود میفرسته پیشمون خدا جون فقط یکم زودتر چون میدونی ما طاقت نداریم


چقدر به این خندیدم
★ مامان آینده یه فسقلی ★
27 آبان 92 0:15
قلمبه رو خییییلی باحال نوشتی