خاطرات من و ني ني

نتيجه فلسفي........!

1392/7/10 13:25
نویسنده : هما
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به دوستان گل خودم.نیشخند

دوستان بابت راهنمايي هاتون ممنون.چشم خودمو تقويت مي كنم.من يه معضلي كه دارم بس كه در چند سال گذشته گرمي جات و چيزاي مقوي خوردم حس مي كنم نكنه دارم زياده روي مي كنم اصلا سردي جات نمي خورم يا وقتي هم مي خورم همراه يه گرمي مي خورم مي دونيد  كه همه مواد غذايي مقوي اكثرا گرمي ها هستند.

حتي يه جا خوندم گرمي زياد هم مي تونه عاملي براي سقط باشه.گریهخلاصه اينكه  من هميشه عادات غذاييم خوبه و چيزاي غير مقوي كمتر پيش بياد بخورم.به تغذيه ام هميشه اهميت دادم.اميدوارم  خداخودش كمكم كنه.خیال باطل

تازگي به يه نتيجه فلسفي رسيدمگاوچران اونم اينكه قديما توي كتاباي ديني مون مي خونديم علم انسان محدوده و شايدم يه جورايي بهمون بر مي خورد ولي حالا با تمام وجود تجربه اش كردم ما نسل جديد يعني پدر مادراي اين نسل خيلي سعي مي كنيم همه چيزو بدونيم كه يه موقع بي گدار به آب نزنيم وسعي مي كنيم در موردي كه لازمش داريم اطلاعات (حالا از هر طريق) كسب كنيم.من 3 ساله بي وقفه دارم چه توي نت چه كتاب ها مطالعه در مورد اين مي كنم كه براي بچه دار شدنم چيكارا بايد كرد چيكارا نبايد كرد الان در حد خودم اطلاعات خوبي دارم به حدي كه دكترم( متخصص زنان منظورمه )مي رم پيشش 3 ساله منو مي شناسه و مي گه خودت كه مي دوني ديگه چي بهت بگم.............حتي همسري  مي گه بيا برو اينقدر علاقمندي از ديپلم دوباره كنكور شركت كن رشته تجربي به يه جاهايي مي رسي يعني شما تصور كنيد بعضي موقع ها من چقدر ريز وارد مسايل پزشكي مي شم كه توي داروخانه يا سونو گرافي يا خيلي جاها من در مورد مسئله اي كه بهشون مراجعه كردم حرف مي زنن اولين سوالي كه مي كنن مي گن رشته تحصيليتون چيه؟تعجب

حالا با اين همه، بچه ام در هفته پنجم بارداري سقط مي شه و هيچكي هيچ دليل علمي به من ارائه نمي ده.کلافهخودم هم هزار تا احتمال توي ذهنمه........و آخرش به اين  نتيجه فلسفي مي رسم كه اگه  يه آدمي پيدا بشه همه علوم اين دنيا رو بدونه بازم تضميني نيست توي زندگيش به مشكل برنخوره چرا؟چون خيلي چيزا هست كه هنوز ما نمي دونيم يا در محدوده عقليمون نمي گنجه بخوايم درك كنيم و فقط فقط خدا مي دونه كه همون حكمت خداوندي رو نشون مي ده............اينكه هيچ اتفاقي توي اين دنيا بيهوده نيست يعني خدا حكيمه و براي كوچكترين اتفاقات  اين دنيا برنامه ريزي داشته و ما كجاييم و خدا و حكمتش كجا.........اينا همه رو گفتم كه بگم هيچ وقت فكر نكنيم به همه چي اشراف كامل داريم. در نهايت اطمينان به نتيجه ،بازم توكل بر خدا و سپردن همه چي به خودش...........قلب......ببخشيد سرتونو درد آوردم گفتم نتيجه تفكرات عميقمو با شما در ميون بذارم.......بلكه كمي انرژي مثبت ساطع كرده باشمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهتاب
10 مهر 92 15:31
سلام هما جونم امیدوارم همیشه این همه انرژی و شادابی را داشته باشی امیدوارم خدا خیلی زود بدون اینکه خودت متوجه بشی چی شد یه نی نی سالم و صالح بهت بده عزیزم از توکلت خوشم میاد انشالله زود زود این روزای سخت برای هردومون بگذره


مهتاب جون قربونت ممنون عزيزم.ايشالله بزودي هردو قلمبه شيم.بخدا امروز سر نماز ظهر همش به يادت بودم
پرهام ومامانش
10 مهر 92 22:31



مهتاب
10 مهر 92 23:44
فدات بشم عزیزم منم همه اش به یادتو هستم انشالله خدا زود زود هر دومونو به ارزومون برسونه ..... دوستم با انرژی مثبت تو منم انرژی گرفتم و تصمیم گرفتم فردا برم پیش دکترم و تصمیم تازه برای اقدام دوباره ....بوس عزیزم




مرحبا دختر.پس پيش به سو ني ني ..........و البته اقدام


محمدسبحان و مامانی
11 مهر 92 17:56
سلام خانومی مبارکت باشه این شادی امیدوارم به خوبی و خوشی و سلامت بدنیا بیاد و فرزند صالحی باشه . ممنون که به وب پسرم سر زدی و براش یادگاری نوشتی


دوست عزيزم ممنون بهم سر زدي عزيزم من ني ني مو از دست دادم.خيلي وقته پست هاي آخري نوشتم
اسماء♥مامانه فسقل♥
13 مهر 92 12:48
سلام عزیزم آدرس جدیدم اینه
http://ninivama.niniweblog.com/
بی زحمت توی لینک آدرس قبلی رو درست کن ممنونم



چشم.ممنون اطلاع دادي
مامان نخودی
14 مهر 92 0:26
عزیزم ایشا اندفعه یک نی نی چاق توپول بدنیا میاری که نتیجه اینهمه گرمی خوردن ببینی


تپلو خوب اومدي موافقتم..........
مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 14:00
ایشالااا تا اخررر همچنان پر انرژی و شاد باشی دوستممممممم


ممنون مرجان جونم.ايشالله شما هم بزودي يه زايمان راحت داشته باشي
سولماز
14 مهر 92 22:20
ایشالا که به همین زودی یه نی نی سالم و خوب میاد تو دلت گلم و خیلی خیلی خوشحالم که اینجوری سرحال و پرانرژی میبینمت


ممنون مهربونم.ايشالله
زهره
16 مهر 92 10:22
سلام همای پر انرژی افرین دخمل خوب با همین روحیه و استرس نداشتن ایشاالله که مامان بشی این ماه یا ماه اینده


ممنون
مامان نخودی
16 مهر 92 23:31
سلام عزیزم بیا نی نی گپ


ببخش خانمي ديشب صفحه باز بوده خودم نبودم