خاطرات من و ني ني

بدون عنوان

1392/8/7 12:35
نویسنده : هما
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام
نی نی جونم.خوبی؟خوشی؟کجا هستی اصن؟

من و
بابایی یزدیم. خونه گرفتیم 2-3 روزی بشور و بساب کردیم.اثاث زیادی هم نیاوردیم یه
خونه دانشجویی راه انداختیم ببینیم اوضاع چطور میشه.اگه لازم بشه اثاث هم میاریم
اما اگه قرار باشه فقط برای دوران دانشجویی بابایی اینجا باشیم و صد البته  قدم رنجه کردن شما نازنین ، اثاث نمیاریم.

همه
امکانات هست فقط اثاثیه مجهز و کامل نیست که نبودشم به نوعی نعمته.می دونی چرا؟

چون
وقتی آدم در وضعیت کمبود اثاثیه سر می کنه بعدا قدر خیلی چیزایی که داره و براش
عادی شده روبیشتر می دونه و دلشو می بره پیش اون کسایی که واقعا ندارن............حالا
ما داریم و نیاوردیم اما می تونیم درک کنیم کسایی 
که مثلا ماشین ظرف شویی، ماشین لباس شویی، آب میوه گیری و  خیلی چیزایی که نبودشون زندگی رو تعطیل نمی کنه
ولی سخت می کنه یعنی چی!!!!!!!!

از
طرفی هم خوب شد اومدیم اینجا. می دونی چرا؟آخه اینطوری شما که بیای امکانات یه شهر
مجهز و بزرگ در اختیارمونه.توی شهر بابایی که ساکن بودیم همش 3 تا دکتر متخصص زنان
بودن همشونم تازه کاراما یزد اینقدر دکترای خوب داره که نگو و نپرس.مطمئنم لطف
خداس که ما  توی این شرایط بچه دار بشیم.

ایشالله
با مریم خانم صاحبخونمون که 43 سالشه و جوونه و ماشالله هنرمند و کدبانو قراره
بریم پیش دکترش که 22 ساله می ره پیشش و 
من تحت نظرش باشم ببینم چی میشه.بی صبرانه منتظرتیم که بیای مامانم.

تنها
چیزی که اینجا اذیتم می کنه بیکاریه.نت هنوز برقرار نشده و برای دسترسی به نت می
رم دانشگاه بابایی با وایرلس دانشگاه کار می کنم.

پی سی
رو نیاوردیم اینجا خیلی بیکارم کار خونه هم ندارم زیاد.نهار هم بابایی هر روز
میاره........

خلاصه
الان بهترین وقته بیای منو از تنهایی و بیکاری در بیاری.

قربونت
بشم.

مامان
همـــــــــــــــــــا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ساره
7 آبان 92 15:49
سلام هما جان ...خوبی عزیز؟
امیدوارم این شهر پر باشه از خاطره های خوب واستون .
آره دکترای خیلی خوبی داره .دوست منم از خوزستان میره اونجا و خیلی هم راضیه ...حتماً پیگیری کن ...ان شاءالله خبرای خوب


ممنون عزیزم قربونت
فندوق مامان
8 آبان 92 0:47
سلام بسلامتی جابهجا شدی همچی خوب پیش میره ایشا.. اینجا براتون خوش روزی یک نی نی سالم خوشگلم اینجا میارین عزیزم ایشا.. همیشه خوشحال باشی


ممنون
مامان ریحان
8 آبان 92 20:59
سلام دوست عزیزم
مرسی به وبلاگم سر زدی
یزد شهر خیلی خوبیه انشاالله که خاطرات خوبی از این شهر داشته باشی
عزیزم من یزدیم اما یزد زندگی نمیکنم یعنی خانوادم یزد زندگی میکنن ولی من عروس تهران شدم
با کمال افتخار لینکت کردم
بازم بهم سر بزن

ممنون
ماماطهورا
11 آبان 92 13:52
خانوم خانوما خونه ي جديد مبارك انشالله روزاي خوب خوشي رو تجربه كني و ني ني گلت هم زودي بياد تو دل مهربونت


ممنون مهربونم.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
12 آبان 92 20:13
سلام عزیزم
منزل نو مبارک نی نیمون چطوره؟
مواظب خودتون باشین


کدوم نی نی؟؟؟؟؟؟؟؟
دریا
17 آبان 92 0:05
سلام هما جون خیلی وقته بهم سر نزدیااااااااااااااااا یادت باشه دوس جونم
به سلامتی یزد شهر خوبیه منم دکتری که میرفتم یزد بودش دکتر بدی نبود ان شاالله که هر چه زودتر مامان میشی و کلی کار میریزه سرت


شرمنده عزیز ببخش بخدا نت نداشتم سرم شلوغ بود.
★ مامان آینده یه فسقلی ★
27 آبان 92 0:10
6ای مامان همای تنبل وااای یزد جاهای دیدنی زیاد داره، ولی مردمش خیلی اهل بیرون اومدن نیستن دقیقا
محمدسبحان و مامانی
29 آذر 92 16:43
سلام خانومی ممنون که به من و پسرم سر زدی و نظر دادی آره درست حدس زدی من اهل تربت حیدریه ام . خوشحال میشم بازم بیای دیدنمون . در ضمن گواهینامه جدید مبارک باشه امیدوارم به خوشی ازش استفاده کنی ممنون عزیزم.