خاطرات من و ني ني

گواهينامه

1392/8/26 0:47
نویسنده : هما
471 بازدید
اشتراک گذاری

 

106.gifاي بابا بعد پيري و معركه گيري.........

بالاخره تنبلي رو كنار گذاشتم و دست از دزدكي و بدون گواهينامه رانندگي كردن برداشته و رفتم گواهينامه ام رو گرفتم۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

21 آبان 92 آزمون براي تو شهري قبول شدم و خداروشكر به جمع انسانهاي قانون مدار پيوستمlove girl 01

فرداش عاشورا بود و رفتيم خونه پدري ،طبق خوابي كه قبلا ديده بودم بايد مي رفتم

همون امامزاده اي كه بابا دفن بود هر شب مي رفتيم عزاداري 

شام غريبان رو هم توي خونه برگزار كرديم عكس بابا رو  گذاشتيم چند تا شمع چراغا خاموش و با لپ تاب روضه امام حسين گذاشتيم و حسابي حال و هواي دلتنگي بود.روحش شاد 

 اين روزا اومدم خونه مشغول مرتب كردن وسايل رفتن و وسط هفته مي ريم يزد.

خدايا به اميد خودت.........ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

★ مامان آینده یه فسقلی ★
27 آبان 92 0:03
عزززیزم، عزاداری هات قبول، روح پدرتون شاد به بههههه، مبارک باشه پس شیرینیش کو؟ ممنون عزیز از نظراتت و اینکه مطالبو دنبال کردی
نیلوفر جون
27 آبان 92 0:48
سلام عزیزم مبارکه ممنون گلم
دریا
27 آبان 92 10:47
سلام هما جون مبارک گواهینامه ات باشه خانومی ان شالله خداوند روح پدرت رو قرین رحمت کنه قربونت عزیزم.ممنون.خدارفتگان شما رو هم بیامرزه
هستی69
29 آبان 92 22:37
روح پدرت شاد هما جون .گواهینامه ات هم مبارکه انشاا.. به درستی ازش استفاده کنی عزیزم ممنون عزیزم
مامان آنی
1 آذر 92 17:55
گواهینامه مبارک باشه هماجونی روح پدر هم شاد ممنون مهربونم
مرجان مامان آران و باران
3 آذر 92 1:51
عزاداریاتون قبول عزیزم خدا پدرتون رحمت کنه قبول شدنت مبارک عزیزمممممممم ممنون عزیزم
حسین
4 آذر 92 22:54
سلام تبریک.......ایشالا گواهینامه بگیری....وبت خیلی قشنگه ممنون
دریا
5 آذر 92 23:54
هما جون چرا به روز نمیکنیییییییییییییییییییی
مهتاب
5 آذر 92 23:58
سلام هما جون تبریک میگم خاااانمی مبارکه ممنون
نیلوفر جون
9 آذر 92 13:51
سلام عزیزم کجای نیستی دلم برات تنگ بابا تبل پاشو برو کافی نتی چیزی ما رو از نگرانی دربیار دلم برات تنگه ها
ساره
9 آذر 92 22:14
سلام هما جون ..خوبی ؟ کم پیدایی عزیز .منتظر مطالب جدیدت هستیم .بوس .بای آپیدم
افسونی
11 آذر 92 19:01
عزیزم مبارکه مگه نگفتم رنگ زمینه وبلاگتو تغییر بده هما جونم چشم
ازاده مامان آرتین
17 آذر 92 20:06
سلام خانمی-مبارکه تو زرنگتر از من بودی
مریم
20 آذر 92 16:12
سلام دوستم خوبی؟ گواهینامه مبارک باشه . شیرینیه منو محفوظ نگهدار خدا رحمتشون کنه انشاا... ممنون.چشم حتما
مامان نگار
21 آذر 92 9:24
مامانی خوشحالم که همشهری ما شدین به هرحال اگه کمکی سوالی چیزی بود در خدمتیم ایشالا نی نی تون هم به زودی زود و صحیح و سالم میاد تا شما رو از تنهایی در بیاره قربونت عزیزم
darya
23 آذر 92 18:10
هما جون تنبلی نکن بیا نت دلم برات تنگ شدههههه
زهره
27 آذر 92 17:00
سلام عزیزم وبلاگتون و اپ کنین تا بدونیم در چه حالی آپیدم
محمدسبحان و مامانی
29 آذر 92 16:50
گلم من با اسم وبت با افتخار لینکیدمت دوست داشتی منو بلینک
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:36
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * قربونت عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...