خاطرات من و ني ني

سوال وجواب

1393/1/31 12:38
نویسنده : هما
455 بازدید
اشتراک گذاری

سوال و جواب اعرابي از حضرت رسول (ص) :

عرض كرد : مي خواهم داناترين باشم

حضرت فرمود : از خدا بترس

 

عرض كرد : مي خواهم از خاصان درگاه خدا باشم

حضرت فرمود : شب و روز قرآن بخوان

 

عرض كرد : مي خواهم هميشه دل من روشن باشد

حضرت فرمود : مرگ را فراموش نكن

 

عرض كرد : مي خواهم هميشه در رحمت حق باشم

حضرت فرمودند : با خلق خدا نيكي كن

 

عرض كرد : مي خواهم از دشمن آسيبي به من نرسد

حضرت فرمود : هميشه به خدا توكل كن

 

عرض كرد : مي خواهم در چشم مردم خوار نباشم

حضرت فرمود : پرهيزگار باش

 

عرض كرد : مي خواهم عمرم طولاني باشد

حضرت فرمود : صله رحم كن

 

عرض كرد : مي خواهم روزي من وسيع گردد

حضرت فرمودند : هميشه با وضو باش

 

عرض كرد : مي خواهم به آتش دوزخ نسوزم

حضرت فرمودند: چشم و زبان خود را ببند

 

عرض كرد : مي خواهم بدانم گناه به چه چيز ريخته مي شود

حضرت فرمودند : گريه و دعا در درگاه خدا

 

عرض كرد : مي خواهم سنگين ترين مردم باشم

حضرت فرمودند :از كسي چيزي مخواه

 

عرض كرد : مي خواهم پرده عصمتم پاره نشود

حضرت فرمودند: پرده عصمت كسي را پاره نكن

 

عرض كرد : مي خواهم گورم تنگ نباشد

حضرت فرمودند : مداومت كن به خواندن سوره تبارك

 

عرض كرد : مي خواهم مال من زياد شود

حضرت فرمودند : بخوان سوره واقعه

 

عرض كرد : مي خواهم در قيامت ايمن باشم

 

حضرت فرمودند : بين شام و خفتن به ذكر خدا مشغول باش

 

عرض كرد : مي خواهم خدا در نمازم حضور يابد

حضرت فرمودند : در گرفتن وضو بسيار دقت كن

 

عرض كرد : مي خواهم از خوبان باشم

حضرت فرمودند : در كارهايت درستي كن

 

عرض كرد : مي خواهم براي من عذاب قبر نباشد

حضرت فرمودند : لباس خود را پاك نگهدار

 

عرض كرد : مي خواهم در نامه عمل من گناه نباشد هميشه خير و خوبي باشد

حضرت فرمودند : با پدر و مادر نيكي كن

 

پسندها (1)

نظرات (3)

سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 16:02
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك
مریم
31 فروردین 93 18:04
سوال و جوابهای تکون دهنده ایه اگه واقعا به معانیش فکرکنیم.
مهتاب
9 اردیبهشت 93 12:19
خیلی عالی بود ممنون