خاطرات من و ني ني

شرح نام

1391/11/17 16:36
نویسنده : هما
431 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ, عکس های زیبا, گالری عاشقانه

شرحی برای نام وبلاگم

با سلام به خواننده عزیزی که الان داره صفحه وبلاگ منو می خونه.

اول اینکه تشکر کنم بابت توجه شما به وبلاگم.

دوم اینکه با خودم گفتم خوب اسم وبلاگم خاطرات من و نی نی هست شاید شبهاتی پیش بیاد که بابای نی نی  این وسط کجاست؟

آخه نویسنده مطالب من هستم و سوژه نوشته هام نی نی پس می شه من و نی نی و بابای نی نی اگه دلش واست هر وقت خواست شاید در آینده که نی نی در کار باشه بیاد و اینجا یه حاضری بزنه........

در هر صورت بابای نی نی تاج سر ماست یه موقع حمل بر خودخواهی من نشه که نی نی رو از خودم می دونم .........

بازم التماس دعای فراوون.

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ, عکس های زیبا, گالری عاشقانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان عسل
17 بهمن 91 16:51
ای جونم به این نکته سنجی!
خوشمان آمد


آره ديگه ..........
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 19:30
افرین هما جوننننننننن دقیقققققققق
مرسی مهربونم از لطفت عزیزممم


ممنون گلكم
zahar
18 بهمن 91 10:22
vay to in zamai ke man nabudam 4eghad up kardi
azizam ,nini ke biad mi6e khterate ma va nini


mamnoon golakam.ishalla
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 بهمن 91 13:21
زیاد سخت نگیر . ... .. .. راحت باش


مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:27
مهمونات نرفتن
بیا اپ کن دیگه


ههه با مهمونام 3 روز پيش برگشتم شهرم الان اومدم.چشم مي آپم.